Verzending en bezorging

Wij versturen al onze sokken via PostNL. Als u op werkdagen voor 14:00 uur bestelt, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd, dus kunt u uw sokken meestal de volgende dag al, maar zeker binnen 2 werkdagen thuis verwachten. Uiteraard blijft het mogelijk dat de order wordt vertraagd door onvoorziene omstandigheden of door een vertraging bij PostNL. Uw bestelling wordt op werkdagen altijd uiterlijk de volgende dag verstuurd. Onze bestel-leverprocedure is erg nauw op elkaar afgestemd, wat annuleren of wijzigen van een gemaakte bestelling helaas niet toelaat.
Na uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Overige status updates omtrent de order zullen ook per e-mail worden gecommuniceerd.
Verzending in Nederland is € 3,95, onafhankelijk van de ordergrootte. Bezorging in andere landen is nog niet mogelijk.

 

Hoe kan ik betalen?

Als u toegang heeft tot internetbankieren bij ING, ABN-AMRO, Rabobank, SNS Bank, Fortis of de Friesland Bank, kunt u eenvoudig en snel betalen met iDeal. Uw betaling geschiedt altijd via een SSL-beveiligde server, die de betalingsinformatie versleuteld verstuurt.
Voordelen hiervan zijn;
– Snel, makkelijk en veilig betalen via uw eigen bank
– Met iDeal voor 14:00 uur besteld? Volgende dag in huis!
– iDEAL betalingen bij Reflexa zijn gratis

 

Een artikel ruilen/retourneren

We doen er alles aan om u een perfect product te leveren. Mocht de bestelling desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan heeft u het recht om binnen 14 dagen na ontvangst de bestelling te ruilen of retourneren. Hoe kunt u een product ruilen/retourneren:

  1. Meldt de retourzending vooraf, maar binnen 14 dagen na levering, per e-mail aan retour@reflexa-sokken.nl. U krijgt dan van Reflexa een retournummer toegewezen.
  2. Vermeld duidelijk de reden van de retourzending en het rekeningnummer waarmee u betaald heeft.
  3. Wij kunnen de artikelen niet meer terugnemen of ruilen als:
    • De artikelen niet meer voorzien zijn van de originele verpakking
    • De artikelen gedragen of gewassen zijn
    • U getracht heeft een artikel zelf te herstellen
    • U de gebruiksinstructies niet heeft opgevolgd
  4. De retourzending moet onder vermelding van het retournummer, goed verpakt, voldoende gefrankeerd en in originele staat worden verstuurd.De kosten van retour zenden komen volledig voor rekening van de klant, tenzij Reflexa Nederland in gebreke is gebleven bij het leveren van het juiste product. Reflexa Nederland vergoedt dan deze verzendkosten volgens de op dat moment geldende tarieven van PostNL. Franco en rembourszendingen worden door Reflexa niet geaccepteerd. Indien u ruilt en dus opnieuw artikelen krijgt toegestuurd neemt de Reflexa de kosten van de nieuwe zending voor haar rekening en is deze voor u dus kosteloos.
  5. De klant blijft tot ontvangst van de goederen door Reflexa verantwoordelijk voor deze goederen.
  6. Zodra de retourzending door ons is ontvangen, gecontroleerd en goed is bevonden zullen we in het geval van omruilen het nieuwe artikel zonder verdere handelingskosten zo spoedig mogelijk aan u toezenden. Indien u geen vervangend artikel wenst, dan maken wij het aankoopbedrag, exclusief de verzendkosten, binnen 10 dagen over naar uw rekening. Vergeet dan ook niet uw rekeningnummer te vermelden.